SSH

Satış Sonrası Hizmetler (SSH)

İşletmenizin tüm süreçlerini kurumsal kaynak planlaması yazılımları ile yönetebiliyorsunuz peki ya satış sonrası hizmetler için de bu yazılımları kullanabiliyor musunuz?

Kurumların yatırımları sonucu elde ettikleri ticari kazanımları maalesef satış sonrası hizmetlerini yönetemediği için heba olmaktadır.

Satış Sonrası Hizmetler (SSH) Yönetimi; işletmenin ürün yada hizmetlerini sattıktan sonra kurulum/montaj çalışması ile başlayan sonrasında da destek ve onarım faaliyetleri ile ürün/hizmet ömrü boyunca süregelen faaliyetlerin iş süreçlerini yönetmeyi ifade eder.

Seri  Numaralı yada Seri Numarası takibi olmadan, ister hizmet isterse yedek parça satış sözleşmeli olsun, garantili, anlaşmalı yada ücretli, Satış Sonrası Hizmetler kapsamında ki tüm ihtiyaçlarınızı SSH yazılımlarımız ile karşılayabilirsiniz. Mobil (Cep/Tablet) ve Web uygulamalarımız ile alınan servis çağrıları/Montaj kayıtları sonrası SSH yetkililerinin planlama sonrası iş emri atamaları, görev kabulü, görevin aktive edilip sonlandırılması, medya (Foto/video) ve doküman, otomatik GPS koordinatı ekleme gibi yetenekler ile personelinizin performansını takip edebileceğiniz, cihaz arıza ve işlemlerini izleyebileceğiniz, isteğe bağlı müşteri portalı sunabileceğiniz uygulamalarımız mevcut ERP sistemlerinize tam entegre çalışacaktır.

Ayrıca SSH için hem kendi personeliniz hemde taşeronlarınız (yetkili servisler) ile müşterilerinize hizmet vermek, personel primleri hesaplatıp taşeron hakkedişlerini kolaylıkla bulmak, isteğe bağlı taşeron portalı ile taşeronların kendi işlemlerini ve hakkedişlerini izleyebilmesini sağlamak çok kolay…